Níže je uveden příklad použití GSM brány u společnosti která má dvě
lokality v různých uzlových telefonních obvodech. U obou lokalit
dochází k úspoře při volání na mobilní telefony, ale také při volání
z jedné lokality do druhé, přes GSM brány.
Pokud Vaše společnost nemá dvě nebo více lokalit v rozdílných UTO,
pak dochází k úspoře při volání mobilních telefonů.
Vaši zaměstnanci používají v terénu mobilní telefony
Pomocí GSM brány a Vaší pobočkové ústředny jsou náklady za příchozí
i odchozí spojení rázem sníženy . Dále ušetří Vaši zákazníci, kteří volají do Vaší
firmy mobilními telefony, budou volat na číslo Vaší GSM brány a v rámci
firmy mohou být standardně přepojováni.
Máte dvě nebo více poboček po České republice?
Připojte v každé z nich bránu GSM k pobočkové ústředně a
spojení se budou uskutečňovat za nejnižší tarif GSM-GSM
po celé republice.
Potřebujete filtrovat příchozí hovory na Váš GSM telefon,
když jste ve firmě?
Po příchodu do firmy přesměrujte Váš mobilní telefon na číslo
Vaší GSM brány, volající budou nadále volat za tarif GSM-GSM.
Navíc Vám Vaše sekretářka přepojí jen ty hovory, které chcete.
Potřebujete konzultovat hovory na GSM telefonu s dalším
telefonním účastníkem - "konference"
Každý GSM hovor může být spojen přes konferenční službu Vaší PbÚ
k dalšímu účastníkovi (jak externímu, tak internímu).
Nechcete, aby Vaše hovory / digitální přenosy dat / byly odposlouchávány?
GSM nelze odposlouchávat.
Potřebujete zanechávat centrálně vzkazy Vašim zaměstnancům
Připojte GSM bránu na Vaši PbÚ a můžete si navzájem zanechávat
a vyzvedávat vzkazy přes společnou hlasovou schránku, přístupnou
z jakéhokoli telefonu (pozn. - na vybírání vzkazů potřebujete tónovou volbu).
Chcete posílit kapacitu pro příchozí volání - "série linek"
Zapojením několika jednotek a pomocí funkce přesměrování při
obsazení můžete posílit kapacitu pro příchozí volání.